BMW M8 Cabrio a BMW M8 Competition Cabrio

slider-bmw8cabrio

BMW M GmbH zahajuje svou první ofenzivu do světa luxusního automobilismu novým kvartetem vrcholných vysokovýkonných sportovních vozů, jež kombinují inovace v oblasti pohonu a podvozku s cílem zajistit jízdní dynamiku nejvyšší úrovně.


Vysokootáčková pohonná jednotka V8 s technologií BMW M TwinPower Turbo generuje v novém BMW M8 Coupé a novém BMW M8 Cabrio výkon 441 kW/600 k, v novém BMW M8 Competition Coupé a novém BMW M8 Competition Cabrio 460 kW/625 k.


Modely při uvedení na trh:


BMW M8 Coupé:441 kW/600 k; zrychlení 0–100 km/h: 3,3 s; kombinovaná spotřeba paliva: 10,6 – 10,5 l/100 km; kombinované emise CO2: 242 – 238 g/km*. 


BMW M8 Competition Coupé: 460 kW/625 k; zrychlení 0–100 km/h: 3,2 s; kombinovaná spotřeba paliva: 10,6–10,5 l/100 km; kombinované emise CO2: 242–238 g/km*.


BMW M8 Cabrio:441 kW/600 k; zrychlení 0–100 km/h: 3,4 s; 
kombinovaná spotřeba paliva: 10,8–10,6 l/100 km; kombinované emise CO2: 246–241 g/km*. 


BMW M8 Competition Cabrio: 460 kW/625 k; zrychlení 0–100 km/h: 3,3 s; kombinovaná spotřeba paliva: 10,8–10,6 l/100 km; kombinované emise CO2: 246–241 g/km*. 



  • Vysokootáčkový motor V8 s technologií BMW TwinPower Turbo a výkon až 460 kW/625 k. Dvě turbodmychadla, křížené výfukové svody, systém chlazení a mazání optimalizované pro použití na závodním okruhu, sportovní výfukový systém s elektronicky ovládanými klapkami nabízí emocionálně bohatý zvukový doprovod.

  • Přenos hnací síly prostřednictvím 8stupňové převodovky M Steptronic s funkcí Drivelogic a pohonu všech kol M xDrive. Upřednostňování pohonu zadní nápravy s Aktivním M diferenciálem, výběr ze tří jízdních režimů: 4WD, 4WD Sport a 2WD s pohonem pouze zadní nápravy a vypnutým stabilizačním systémem.

  • Výjimečné výkony: nové BMW M8 Coupé zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,3 sekundy, nové BMW M8 Competition Coupé za 3,2 sekundy, nové BMW M8 Cabrio za 3,4 sekundy a nové BMW M8 Competition Cabrio za 3,3 sekundy.

  • Charakteristická kombinace dynamického stylu, agility a preciznosti, pilovaná během důkladného ladění v testovacích centrech Miramas a Arjeplog, na Severní smyčce okruhu Nürburgring a na dalších závodních okruzích. Vyvíjeno společně s BMW M8 GTE, závodním vozem šampionátu vytrvalostních závodů. 

  • Světová premiéra se uskuteční na akci BMW Group #NextGen v Mnichově 25–27. června 2019, uvedení na trh v září 2019.

  • Na výkony zaměřený koncept vozu s minimální hmotností, nízko položeným těžištěm, ideálním rozvorem náprav, širokým rozchodem a precizně vyladěnou aerodynamikou. BMW M8 Coupé a BMW M8 Competition Coupé se střechou z uhlíkových vláken vyztužených plastem; BMW M8 Cabrio a BMW M8 Competition Cabrio mají elektricky ovládanou plátěnou střechu.

  • Extrémně pevná karoserie a nosná struktura. Vzpěra mezi horním uložením tlumičů a přední částí a nově vyvinutý spodní výztužný plech přídě. Vzpěra ve tvaru písmene X a hliníková příčná vzpěra na zadní nápravě. Modely Competition mají upravené uložení motoru pro ještě pevnější spojení s konstrukcí vozu. 

  • M specifický podvozek s elektronicky řízenými tlumiči, M řízení s posilovačem Servotronic. Stabilizační systém DSC (Dynamic Stability Control) včetně M dynamického režimu.

  • Nový integrovaný brzdový systém s optimalizovanou dynamikou brzdění a možností M specifického nastavení. Dvě nastavení brzd pro komfortnější nebo přímější reakce na sešlápnutí brzdového pedálu.

  • Charakteristický M design: velké nasávací otvory, maska chladiče BMW s dvojitými lamelami, M ozdobné prvky na bocích, zadní spoiler, zadní nárazník s difuzorem a dvěma dvojitými koncovkami výfuku.

  • Interiér se vyznačuje výjimečnou rovnováhou mezi závodním stylem a komfortem. M sportovní sedadla, pro tento model specifická kožená čalounění, BMW Head-Up Displej s M specifickým zobrazením, standardně dodávaný BMW Live Cockpit Professional (včetně navigačního systému a BMW Intelligent Personal Assistant), Driving Assistant a parkovací asistent. 

  • Nové tlačítko SETUP umožňuje přímý přístup k nastavení motoru, tlumičů, řízení, pohonu všech kol M xDrive a brzdovému systému. Prostřednictvím M tlačítek na volantu lze uložit dvě řidičem preferovaná nastavení vozu.

  • Nový M režim umožňuje individuální konfiguraci zásahů asistenčních systémů, přístrojového panelu a Head-Up Displeje. Na výběr mezi nastavením ROAD a SPORT, zatímco modely Competition umožňují řidiči zvolit režim TRACK pro jízdu na závodním okruhu.