Nová mezinárodní komunikační kampaň společnosti Fiat Professional S Chuckem Norrisem v hlavní roli

fiat-chuck

Nová reklamní platforma představuje Chucka Norrise: jeho ikonická, nezničitelná role, velice populární na internetu, poskytuje ironické ztělesnění hodnot značky

Fiat Professional zahájí novou reklamní kampaň s Chuckem Norrisem, pokrývající televizi, digitální media, rádia a billboardy. Klíčovým materiálem kampaně je šest videí v hlavní roli s Chuckem Norrisem a řadou Fiat Professional s modely Ducato, Talento, Fullback, Doblò a Fiorino individuálně. Opravdu plná značka, díky široké nabídce šité zákazníkovi na míru, která je schopná překonat nejtěžší výzvy trhu. Známý herec, jehož ikonická, nezničitelná role si užívá internetové popularity, je ironickým ztělesněním hodnot značky Fiat Professional: odhodlanosti, solidnosti, spolehlivosti, dynamiky a přítomnosti. Fiat Professional vždy s lidmi rád mluvil jasně a upřímně.



Chuck Norris bude provádět úžasné nadsazené činy v různých pracovních scénářích v roli hrdiny, pro kterého není nic nemožné, jeho samotná přítomnost stačí ke splnění jakéhokoliv cíle, jako například spravení kapajícího kohoutku pouhým pohledem, protože „Kohoutek Chucka Norrise nikdy nepustí ani kapku. Prostě vodu zadrží.". Zprávou je, že každý pracovník, i když nemá neskutečné kvality Chucka Norrise, může stejně spoléhat na řadu vozidel Fiat Professional, která je schopná se vypořádat s jakýmkoli úkolem se zaručenou plnou spokojeností zákazníka. Výsledkem je formát, který pokaždé překvapí a který bude podporovat komerční nabídky značky na všech trzích. Koncept je založen na dvojí možnosti „Buď Chuck nebo Pro", jediné dvě strategie, které umožňují řešení pracovní zátěže opravdového profesionála.



Ve filmu o modelu Ducato se tón mírně změní, bude totiž představovat fakta o tomto americkém herci s referencemi k akčním filmům, které ho proslavily, čímž bude oslavovat vedení modelu, jež také získal status legendy ve světe komerčních vozidel. Opět je použit ironický přístup, v reálném akčním filmu se totiž hlavní ikonickou postavou stane samo vozidlo: Ducato, bestseller řady a lídr na mnoha trzích, je jediné vozidlo, na které se může Chuck Norris spolehnout, když potřebuje neuvěřitelný výsledek. Děj a nálada jsou jako v akčním filmu, s celou řadou Ducato pronásledovanou skupinou motorkářů, v tomto extrémním kontextu se Ducato může ukázat svou všestranností. Kampaň, produkována Filmmaster Productions, byla vytvořena Leem Burnettem a režírována Markusem Walterem. Filmy, které budou prezentovány jak v televizi tak online, jsou podporovány rádiem, tiskem a sociálními médii.