Nový Jeep Wrangler

foto

Nepřekonatelný terénní specialista a unikátní automobil pro každodenní dobrodružství i v městském prostředí, to je nové provedení legendárního Jeepu Wrangler, který nabízí špičkový komfort a vynikající jízdní vlastnosti.


Zcela nová generace modelu Wrangler je unikátní automobil, který se chystá zahájit novou kapitolu v dějinách slavné značky Jeep®, jejíž kořeny sahají až do roku 1941.


Hlavní cíl při vývoji zcela nově pojatého Jeepu Wrangler byl jednoznačný: aby prošel kompletní modernizací a dostal moderní technické prvky, ale zachoval si své vyhlášené schopnosti v terénu a nezaměnitelný design značky Jeep®.


Výsledkem je vůz, který se stal nejtalentovanějším Wranglerem v dlouhé historii této modelové řady, a to zásluhou bezkonkurenčních technických řešení, která jsou dostupná v závislosti na zvolené výbavě. Patří sem dva propracované systémy stálého pohonu všech kol Command-Trac a Rock-Trac, elektrické uzávěrky Tru-Lock pro přední i zadní diferenciál a diferenciál Trac-Lok s omezenou svorností a také elektronicky odpojitelný přední torzní stabilizátor.


Jeep® Wrangler je všude doma, ať už v nejtěžším terénu anebo na luxusních bulvárech v centrech velkoměst. Přináší moderní design, který ovšem nepopírá svůj původ, a přidává více možností jízdy na čerstvém vzduchu a také moderní technologie z oblasti bezpečnosti a digitálního připojení.


Čtvrtá generace Jeepu Wrangler se nabízí ve třech různých úrovních výbav: Sport, Sahara a Rubicon. Všechny jsou k dispozici s dvou- nebo čtyřdveřovou karoserií a také se zcela novým luxusním paketem Overland, vyhrazeným pro provedení Sahara.


 


Legendární schopnost projet každým terénem na ještě vyšší úrovni


Současná generace Jeepu Wrangler zvládne zdolat i ty nejsložitější terénní nástrahy. Její technika je výsledkem více než 75letého vývoje na vrcholu kategorie vozidel 4×4. Zájemci o novinku mohou vybírat ze dvou systémů pohonu všech kol: Command-Trac, dostupného pro verze Sport a Sahara, a Rock-Trac, standardního u provedení Rubicon, nejrobustnějšího a nejschopnějšího provedení pro jízdu v terénu. Oba systémy pohonu všech kol využívají novou redukční převodovku Selec-Trac, která současně slouží k ideálnímu rozdělení točivého momentu mezi obě nápravy podle aktuálních jízdních podmínek.


Systém pohonu všech kol Command-Trac obsahuje dvoustupňovou redukční předovku s terénním převodem 2,72:1 a nejnovější generaci náprav Dana vpředu i vzadu.


Jeep® Wrangler Rubicon přidává ještě více terénních dovedností díky systému Rock-Trac s vestavěnou redukční převodovkou s nízkým převodem 4,0:1, přední a zadní nápravou Dana 44 nové generace pro náročné zacházení a elektrickými uzávěrkami předního a zadního diferenciálu Tru-Lock pro zdárné zdolání nejtěžších offroadových tratí.


Vozy Rubicon také nabízejí lepší zkřižitelnost náprav a delší zdvihy pérování za pomoci elektronicky odpojitelného předního torzního stabilizátoru, což najde uplatnění na nejnáročnějších pasážích ve složitém terénu.
K dispozici je také zadní diferenciál Trac-Lok s omezenou svorností, jehož přínosem je extra točivý moment a záběrové vlastnosti na kluzkém povrchu s nízkou adhezí, s jakým se lze potkat při jízdě na písku, štěrku, sněhu nebo ledu.


Všechny vozy nové modelové řady Wrangler se mohou pochlubit označením Trail Rated, který dokládá jejich legendární průchodnost terénem. Známku Trail Rated mohou dostat jen ty vozy, které úspěšně zvládnou náročnou sérii testů v oblasti trakce, brodění, manévrovatelnosti, zkřižitelnosti náprav a světlé výšky.