Skupina PSA si pro převody svých budoucích elektromobilů zvolila technologii Punch Powertrain

prevodovka

V rámci plánu elektrifikace vozů skupiny PSA byla vybrána společnost Punch Powertrain, která bude skupině PSA dodávat své patentované převodovky e-DCT poslední generace. První dodávky se očekávají v roce 2022.
Tato elektrická převodovka s dvojitou spojkou – hybridní DT2 – se ve spojení s motorem o výkonu 48 V bude používat u modelů typu MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicles).



Obě společnosti momentálně jednají o spuštění výroby v jednom ze závodů skupiny PSA a o rozšíření svého partnerství.


 
Skupina PSA se rozhodla urychlit svůj přechod na elektrická a hybridní vozidla (hybridní a elektrická) s cílem nabízet do roku 2025 všechny své vozy v elektrifikované verzi. Volba společnosti Punch Powertrain jako dodavatele elektrifikovaných převodovek nové generace je tedy vysoce strategická.



DCT: velmi kvalitní převodovka s dvojitou spojkou
Hlavním důvodem spolupráce skupiny PSA se společností Punch Powertrain je revoluční patentovaná koncepce její převodovky s dvojitou spojkou, která umožňuje snížit počet komponentů, a tedy i hmotnost a objem. Kromě toho přináší vynikající výkon a velmi příznivou spotřebu paliva za konkurenceschopnou cenu. Příští generace této převodovky v konfiguraci s motorem o výkonu 48 V se bude používat v budoucích vozech skupiny PSA. Tato převodovka se díky svým mimořádným vlastnostem stala referenční převodovkou s dvojitou spojkou v segmentu lehkých užitkových a osobních automobilů.



Punch Powertrain vychází svému zákazníkovi vstříc a masivně investuje
Společnost Punch Powertrain se rozhodla masivně investovat, aby byla schopná splnit požadavky zakázky takového rozsahu, a to včetně akvizice firmy Apojee, která vyrábí výkonovou elektroniku.
Strategie mezinárodního růstu



Smlouva se skupinou PSA je důležitým krokem strategie společnosti Punch Powertrain, jež se hodlá stát globálním dodavatelem automobilového průmyslu. Pro zajištění udržitelného a trvalého růstu si společnost stanovila dva cíle: rozšířit své produktové portfolio a vybudovat si mezinárodní zákaznickou základnu na hlavních světových trzích. Díky skupině PSA, jež se stává jejím prvním velkým evropským zákazníkem, si již plní svůj druhý cíl: upevnit si pozici v Evropě a rozšířit svou přítomnost na mezinárodních trzích.