Volkswagen je nejprodávanější značkou

vw

 


Volkswagen uzavřel první čtvrtletí na českém trhu s velmi úspěšnými obchodními výsledky. Během prvních tří měsíců bylo podle statistik SDA v České republice registrováno 6493 nových osobních vozů Volkswagen, což je o pozoruhodných 2559 vozů, resp. 65 % více než ve stejném období roku 2014.


 


Vzhledem k tomu, že prodeje značky Volkswagen rostly výrazně rychleji než celkový trh (+23,89 %), vzrostl tržní podíl Volkswagenu v prvním čtvrtletí 2015 na 12,19 % (1. čtvrtletí 2014: 9,15 %). Volkswagen je díky tomu nejprodávanější dováženou značkou na českém trhu a v absolutním pořadí značek mu patří druhé místo.


 


"Mám velkou radost, že se nám během prvních tří měsíců podařilo navázat na velmi pozitivní vývoj prodeje osobních vozů Volkswagen z minulého roku a posunout značku Volkswagen zpět na pozici nejprodávanější dovážené značky na českém trhu. Věřím, že v nastoupeném trendu budeme pokračovat i v následujících měsících letošního roku," říká Daniel Harant, vedoucí divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.


 


Jednoznačným bestsellerem značky Volkswagen na českém trhu je Golf, který je podle statistik SDA s 1940 registrovanými novými vozy během prvního čtvrtletí 2015 nejprodávanějším dováženým vozem v segmentu nižší střední třídy. Po připočtení 629 vozů Golf Sportsvan z kategorie MPV se modelová řada Golf podílí na celkovém výsledku značky Volkswagen 2569 vozy. To znamená, že více než každý třetí nový Volkswagen registrovaný v České republice byl Golf.